17 setembro 2012

Delicate Turquoise Stamping


Boa Segunda pra todas! Resolvi fazer um post rapidinho para mostrar essas unhas que fiz com minhas plaquinhas da Bundle Monster enquanto estava no Brasil.
Ando praticando as carimbadas porque sou perfeccionista e quero ver tudo direitinho nas unhas.
Happy Monday! Today's post will be short and sweet because I just wanted to show you this mani I did while I was in Brazil with my Bundle Monster plates.
I've been practicing stamping every chance I get, because I'm a perfectionist and I really want to get the hang of this.




Para essas unhas eu usei como base o You Belong to Me da Essence Colour & Go. Passei 2 camadas + top coat.
Para carimbar eu usei a plaquinha 312 da Bundle Monster e o Graffiti da Max Factor (que de graffiti não tem nada!) e terminei com outra camada de top coat.
For this mani I used Essence You Belong to Me (Colour & Go line), I used 2 coats + top coat.
I stamped using the BM-312 plate and Max Factor Graffiti (which is not graphite, but a duochrome teal-ish color). I finished with another coat of top coat.



O que vocês acharam desse desenho? Não é muito a minha cara, mas achei super delicado e eu estava querendo muito tentar uma carimbada assim tom sobre tom.
What do you think of this plate design? It's not really "me", but I wanted to try something subtle and a ton sur ton stamping.

Tenham uma semana! Beijos,
Have a great week! And thanks for stopping by.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...