03 outubro 2012

Pudding Lane da Nails Inc


A partir de hoje e até semana que vem, todos os posts vão ser programados por que estou viajando de novo. Então espero que entre tudo direitinho. Desculpem não responder os comentários, mas assim que eu voltar de viagem coloco tudo em dia!
From today and until next week, all the posts will b pre-programmed because I'm travelling once again. I hope this works out and that everything goes up on time. I'm sorry for not responding to any comments, but I'll respond when I get back.

Hoje eu vou mostrar pra vocês um esmalte da Nails Inc que eu já estava de olho há tempos, e que finalmente ganhei de aniversário.
Today I have another Nails Inc polish that I had my heart set on, and I got it as a birthday present.



Esse é o lindo e maravilhoso Pudding Lane da Nails Inc. Ele tem uma base azul cerúleo bem vibrante e é cheio de glitter redondo roxo e verde.
Eu só precisei passar 2 camadas para cobertura total. Passei top coat por que secou com bastante textura, só passei uma camada mas duas teriam sido melhor.
This is the gorgeous Pudding Lane. It has a vibrant cerulean blue base and it's filled with purple and green round glitter.
I only needed 2 coats for full opacity. It dries a little gritty, so I applied one coat of Essie Good to Go, but it could do with one more coat.



Ainda bem que esse esmalte lindo é tudo o que eu imaginava. Sei que a marca inglesa W7 tem um dupe dele, mas fora esse não conheço mais nenhum parecido com o Pudding Lane.
Ah! Escolhi ele para viajar nas minhas unhas!
I was so glad this polish was everything I had hoped for! I know the British brand W7 has a dupe for this, but other than that, I don't know of any similar polishes.
Oh, and I picked this polish to travel on my nails!

Obrigada pela visita, pelos comentários e por tudo mais! Beijos,
Thanks for stopping by and for any comments you might leave. See you soon!
















Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...